پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 163
نویسنده : امین یادگاری

دانلود بازی Boom Beach 22.62 - بوم بیچ برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Boom Beach برای اندروید

| به همراه دیتا |

 

Boom Beach 22.62 بازی محبوب در سبک استراتژیک می باشد که برای سیستم عامل اندروید می باشد. مناطق زیبایی که همچون بهشت جلوه نمایی می کند توسط دشمنان موردحمله واقع شده اند. شما باید امیدی برای جزیره نشینان باشید . در مقابل هجوم دشمنن از آنها دفاع کنید. جزیره نشینان به بردگی گرفته می شوند و به کارهای سخت واداشته می شوند. هدف شما در بازی کشف اسرار پنهان دشمنان و انجام اکتشافاتی چند در مجمع الجزایر خواهد بود.

بازی بوم بیچ شامل المان اکشن زیبایی بوده و شامل صدها پایگاه منطقه ای منحصر به فرد خواهد بود. دشمنان در چهره های مختلفی ظاهر می شوند و برنامه های شیطانی خود را پیاده می سازند. اشیا گران بها را کشف کنید و با قرار گرفتن در محیط های باستانی راهی برای نجات افراد جزیره پیدا کنید. هم اکنون می توانید بازی Boom Beach را به طور مسقتیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Boom Beach Boom Beach

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

–  اضافه شدن دشمن جدید به نام سرهنگ Gearheart

–  تغییر رویدادها به صورت روزانه

–  آزمایشگاه سلاح های نمونه

–  دو عملیات جدید فوق العاده چالشی

–  قابلیت دیدن Reply حمله

–  تغییر نام بازیکن فقط یک بار

–  ساپورت از زبان عربی

و …

 

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 4.0.3 و بالاتر
  • حجم : 47 + 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


:: موضوعات مرتبط: موبایل , بازی موبایل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Boom Beach با لینک مستقیم , دانلود بازی Boom Beach برای اندروید , دانلود بازی استراتژیک اندروید , دانلود بازی استراتژیک برای اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید 2015 , دانلود بازی اندروید Boom Beach , دانلود بازی برای اندروید , دانلود بازی بوم بیچ , دانلود بازی بوم بیچ اندروید , دانلود بازی بوم بیچ برای اندروید , دانلود بازی بوم بیچ برای اندروید با دیتا , دانلود بازی کم حجم اندروید , دانلود بازی کم حجم برای اندروید , دانلود مستقیم بازی Boom Beach ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پشتیبانی